Kan du ikke udskrive indkaldelsen til generalforsamlingen direkte fra din browser, så gør du følgende:
Sæt cursoren et tilfældigt sted i teksten. Tryk ctrl+a. Hele teksten skifter farve. Tryk herefter Ctrl+c. Hele indkaldelsen er nu kopieret. Åben Word eller et andet tekstbehandlingsprogram. Sæt cursoren på den blanke side. Tryk Ctrl+v. Hele indkaldelsen står nu i dit tekstprogram og kan umiddelbart udskrives. Regnskabet vil stille sig sidst i dokumentet.
Indkaldelsen til generalforsamlingen 2018
Dagsorden iflg. vedtægterne:
Valg af dirigent og referent –
Bestyrelsen foreslår Carl Erik Hammarlund som dirigent
Bestyrelsens beretning
Forelæggelse af det reviderede regnskab
Forslag fra bestyrelsen:
Forslag fra medlemmerne:
Godkendelse af budget og kontingent for 2018
Valg af medlemmer og suppleanter til bestyrelsen
Valg af revisor
Eventuelt
Bestyrelsens beretning
Året er gået planmæssigt og vores gartner har igen passet vores område i henhold til den indgåede kontrakt.
Legepladsen er blevet malet, så den skulle gerne holde lang tid endnu.
Dette er bestyrelsens beretning, som heldigvis ikke indeholder de store overraskelser.
Ud over det nævnte, har der været de sædvanlige ting med oplysninger til ejendomsmægler og lidt andre småsager.
Bestyrelsen har også uddelt information omkring ”Nabohjælp”, men har indtryk af, at dette emne ikke er aktuelt hos medlemmerne.
Alt i alt et tilfredsstillende år.
Det vil stadig være ønskeligt at enkelte parcelhusejerne i større grad tog ansvar for området uden for deres grunde, som de jo har pligt til.
Prøv at se på din grund ude fra!
Det reviderede regnskab:
Forslag fra bestyrelsen:
Bestyrelsen finder det uheldigt, at begge revisorer er på valg samtidig og forslår følgende:
Oprindelig tekst i §8:
8. Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant.
Ændres til:
8. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
Bestyrelsen
§ 13.
Generalforsamlingen vælger desuden 3 suppleanter, hvoraf hvert år afgår 2 og 1, efter første år afgår 2 efter lodtrækning.
Her indsættes følgende tekst:
Revisorerne vælges på skift for en 2-årig periode.
Revisorsuppleanten vælges for en 2-årig periode.
•Budget 2018 Indtægter total kr
Kontingent 143 x 0 00000,00
Lejeindtægt antenne 43000,00
Indtægter total 43000,00
Udgifter
Gartner 50000,00
Vedligehold legeplads 5000,00
Reserve legeplads 10000,00
Forsikringer 5000,00
Hjemmeside 1500,00
Kompensation bestyrelse/revisorer 3000,00
Bestyrelsesmøder/generalforsamling 3000,00
Repræsentation/gaver 500,00
Kontorartikler 2500,00
Bankomkostninger 1000,00
Evt. snerydning 15000,00
Uforudsete udgifter 10000,00
Udgifter total 106.500,00
Overskud /underskud - 63500,00
Forventet underskud uden sne,uforudsete udgifter og uden res. legeplads - 28.500,00
Valg af medlemmer og suppleanter til bestyrelsen
På valg er:
Pernille Jensen - Modtager genvalg
Gitte Pedersen - Modtager ikke genvalg
Bestyrelsen foreslår: Michael Røder Solbærvangen 28
Suppleant:
På valg er:
Kamila Barbara Bülow, Jordbærvangen 31 – modtager genvalg
Valg af revisor /revisorsupplant
Revisor: Lars Jensen - Modtager genvalg
Revisorsuppleant – Bjarne Cortsen – Modtager genvalg
Eventuelt.
Ekstraordinær generalforsamling:
Der er kun et punkt på dagsordenen: Ændring af vedtægter
Bestyrelsen finder det uheldigt at begge revisorer er på valg samtidig og forslår følgende:
•Oprindelig tekst i §8:
8. Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant.
Ændres til:
8. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
Bestyrelsen
§ 13.
Generalforsamlingen vælger desuden 3 suppleanter, hvoraf hvert år afgår 2 og 1, efter første år afgår 2 efter lodtrækning.
Her indsættes følgende:
Revisorerne vælges på skift for en 2-årig periode.
Revisorsuppleanten vælges for en 2-årig periode.